Irc-galleria pelkästään irkkaajille!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Irc-galleria pelkästään irkkaajille!.

Sanna Pajunen
Huittinen

#26

16.05.2007 14:27

jos nuo kaksi onnistuu sekoittamaan keskenään niin sitten ei tajua mistä puhutaan ^^
Eeva Uusitalo
Siilinjärvi

#27

20.05.2007 03:48

Juujaa. Voisinpa minäkin sanoa sanottavani. Itse en suosittele "todellisille irkkaajille" omaa sivustoa, sillä kaikki eivät osaa käsitellä tietokonetta, kuten pahimmat nörtit. Itse irkkaan, minulla on hauskaa siellä, olen tutustunut moniin ihmisiin ja osaan jotenkuten käsitellä mIRCiä, mutten ole mikään nero sen tietokoneen kanssa. Ei, en todellakaan. En esimerkiksi pääsisi joidenkin suojauksien läpi. Hiljaa hyvä tulee, ja opin koko ajan, muttei se tarkoita sitä, että tahtoisin istua koneella 24/7 tuijottamassa ruutua, joka vaikuttaa terveyteen ties miten, vain, jotta pääsisin tietylle sivustolle.

Minulle on ihan sama, ketkä kuviaan galleriaan laittavat, mutta eniten häiritsee Gallerian luuelminen irkiksi. Kun puhun jossain irkkaamisesta, siistä, mitä irkissä puhuttiin ja ketä olen irkissä tavannut, joku kysyy: "Ai onko silläkin kuvia siellä?" Tämä asia on aiheuttanut jo monia väärinkäsityksiä tähän mennessä, niitä tulee varmasti myös lisää.

Periaatteellisten "Galleria vain irkkaajille"-inttäjien touhu on täyttä sontaa. Eihän niiden teinien kuvia siellä tarvitse katsoa, tai yhteisöjä tai yhtään mitään muutakaan, jos tahtoo vain kommentoida jonkun toisen irkkaajan kuvia. Suurin osa tutuistani ja koulustani käyttää Galleriaa, sillä se on hyvä tapa kertoa asiansa toiselle, jos sattuu koneen ääressä olemaan, mutta toinen osapuoli ei ole online-tilassa, esimerkiksi juuri MSN Messengerissä, eikä asia ole niin kiireellinen, että tarvitsisi soittaa/tekstiviestiä lähettääja sillä tavalla kartuttaa laskuaan.

Galleriassa ehkä eniten huolestuttavat jotkut 50-vuotiaat pedofiilit, jotka tekevät ties mitä tujottaessaan pikkutyttöjen "herutuskuvia". Kyllä, itsekin kuulun pikktyttöjen kastiin, mutten usko olevani niin heruttelija, vaikka jonkun sellaisen kuvan laittaisinkin Galleriaan vitsillä. Jos joku tuntematon laittaa Galleriassa kommenttia, jätän asiasn sikseen. "Keskustelen" siellä lähinnä kavereideni kanssa ja kommentoin skannattuja piirrustuksia ja valokuvia, joita joku ottaa harrastemielessä.

Joten, antaapa teinien käyttää IRC-Galleriaa miten niitä huvittaa, järkevämmät ihmiset eivät sano asiaan juuta taikka jaata, vaan pitävät mielipiteensä visusti omana tietonaan.
Sanna Pajunen
Huittinen

#28

21.05.2007 08:51

-Galleriassa ehkä eniten huolestuttavat jotkut 50-vuotiaat pedofiilit, jotka tekevät ties mitä tujottaessaan pikkutyttöjen "herutuskuvia"-

Tuo on täysin totta, onneksi noiden kuvien osalta asiaan tietysti puuttuu joskus ylläpitö ja useimmin me ilmiantajat. Jos tulee vastaan joku herutissikuva niin varmasti ilmoitan siitä ylläpidolle, kun ei kerran sen kuvan omistaja itse tajua minne se kuva voi joutua. Galleriahan oli alunperin hauskojen kuvien paikka, kumpa ihmiset tajuais laittaa ne posekuvat jonnekki muualle :/
Toni Kurki
Lappeenranta

#29

03.06.2007 12:40

Toimiva keino ei-irkkaajien torjumiseksi IRC-Galleriasta:

Kun rekisteröidytään,niin pitäisi olla IRC:ssä jokin nick authed,ja varmistus joltain että kyseinen henkilö irkkaa.
Heikki Kuha
Jämsä

#30

18.07.2007 05:24

Mikä ihme siinä on niin tärkeää, että sieltä irc-galleriasta löytyy pelkästään irkkaavia ihmisiä? Itselleni ainakin on aivan sama käyttääkö henkilö jonka kuva siellä pistää silmään irkkiä vai ei.
Niko Salminen
Vantaa

#31

18.07.2007 08:29

Niin kauan kuin osoite www.irc.fi johtaa sinne mihin johtaa, on turha ihmetellä miksi IRC-Galleriaa kutsutaan IRC:ksi... ;)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.08.2007 15:46


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.08.2007 09:48


Esa-Pirjo Purjo
Suomi

#34

12.10.2007 12:53

mIRC:iä käytän minäkin eikä minulla ole paskan onko kuvien lisäilijät irkkaajia vai eivät.
Ozzy Nic
Kouvola

#35

27.12.2007 20:00

Mielestäni Galleria voisi todella olla ainoastaan irkkaajille. Niinku se on alunperin ollutkin. Valitettava tosiasia on että 90% gallerian tuotoista tulee siitä kun massateinit ja pissikset tuhlaavat kännykkänsä saldon loppuun saadakseen galleriaan kaikenlaista ylimääräistä ja turhaa sontaa (ihkusälät, modit, vipit, etusivun kuvat ymsymsyms....)

Ilman näitä tuloja galleria ei varmaan pysyisi pystyssä kauaakaan joten ei taida tämä adressikaan koskaan tuottaa tulosta :D
juha vuorinen
alajärvi

#36 hahaa

30.01.2008 17:08

Niinpä. mäki haluun nähä kuvia ircis
Hemuli Johnson (Muumimaa, 4.1.2007 19:32)

Kyllähän siinä kö käynnistää sen ni on sen tekijän kuva :D:DD:D
Lotta Räsänen
Siilinjärvi

#37

16.07.2008 14:39

"Nykyään galleriassa näkee teinien posetuskuvia (joita sitten käy kyylämässä keski-ikäiset miehenklopit),tajuttoman typeriä yhteisöjä (tyyliin sartsan ihqraxut"

Älä kehtaa yleistää, kaikki eivät tälläisiä todellakaan ole. Taitaa vaan olla paha aika kuusta ja purat kiukkuasi muihin. Eivät ei-irkkajat häiritse - ainakaan minua. Anna kaikkien kukkien kukkia.
joonas lind
kuopio

#38 ...

16.07.2008 18:23

#29
Toimiva keino ei-irkkaajien torjumiseksi IRC-Galleriasta:

Kun rekisteröidytään,niin pitäisi olla IRC:ssä jokin nick authed,ja varmistus joltain että kyseinen henkilö irkkaa.
Toni Kurki (Lappeenranta, 3.6.2007 12:40)

toi on niin asiaa ja tosi hyvä juttu ois gallerioiden keski ikä muuttuisi varmaan tosi paljon ja irkki sailyttäisi maineensa ihan irkkina
Johannes Lindblom
Vantaa

#39

20.09.2008 14:44

ei-irkkaajat pois galleriasta -ideaa kannattava ovat kyllä täysin kuutamolla; käyttäjistä ehkä 10% irkkaa. menkää irkkaajat.org:iin jos haluatte vain ja ainostaan irkkaajien kanssa oleilla.
Sampo Jaakkola
Hämeenkoski

#40

08.11.2008 15:09

Irc.fi kyllä tosiaan pitäisi vapauttaa parempaan käyttöön, kuin Galleriaan ohjaamiseen.
Vesa Mäki
Oulu

#41 Justiinsa

08.11.2008 18:31

IRC-Gallerian suosio laskis sen verran, ettei kannate. En allekirjoita.
kala naama
akvaario

#43 ahahahahha

04.09.2009 18:00

pelkästään typerykset laittavat kuviaan muiden katseltavaksi!
Markus Murto
Turku

#44

08.07.2010 12:50

Irkin ja IRC-gallerian välinen suhde on kuin suhde välillä nukkuminen ja ryyppääminen.