Lampureiden adressi

Vähäosainen

/ #7

15.03.2013 15:40

Mitään en maataloudesta ymmärrä, mutta allekirjoitan silti. Syyt tähän ovat seuraavat: jokaisen pitäisi saada palkka tekemästään työstä, tällaisissa tapauksissa jonkun pitäisi korvata ylimääräinen aiheutunut työ laillisine ylityökorvauksineen, maatalous elinkeinona on hyvää vauhtia hallitusti (hallitsemattomasti) ajettu alas ja tehty siitä kannattamatonta. Kohtuuttomasti velvoitetaan ylimääräisiä "paperi" hommia, että saa edes jonkinlaisen korvauksen tärkeästä työstä. Siinä vaiheessa kun Suomessa omavaraisuus elintarvike teollisuudessa vähenee tarpeeksi, on valitettava asia mutta ruuan hinta tulee nousemaan entisestään. Jo nyt on monilla talouksilla se tilanne että joutuu ostamaan kaikista halvinta ruokaa kaupasta. Ja sitten on niitä kotitalouksia, millä ei ole varaa ostaa edes sitä halvinta. Mutta ne kenellä vielä on varaa valita mitä syövät, voisivat ostaa kotimaassa tuotettua enemmän ja näin auttaa koko yhteiskuntaa.