ELINLUOVUTUSKIELTO KAAVAKE SAIRAALOIHIN JA TERVEYSKESKUKSIIN

Mendicus

/ #17

18.04.2013 16:27

Elinkauppa on suurta bisnestä. Sinunkin elimesi ovat haluttuja. Mieti kahdesti, haluatko olla elinluovuttaja. Jos et halua olla elinluovuttaja, sinun on kerrottava siitä kirjallisesti. Vielä tärkeämpää on kieltää apneatestin (eng. apnea test) tekeminen samalla paperilla, sillä apneatestiä käytetään tekosyynä, jotta sinut voitaisiin julistaa muka aivokuolleeksi, jotta sinulta voitaisiin viedä elimesi vielä eläessäsi. Potilaan täytyy olla elossa, jotta hän olisi hyvä elinluovuttaja.

Kommentissa nro 16 kysyttiin, mitä me olemme tehneet ansaitaksemme tällaisen hallituksen ja näin ala-arvoista lainsäädäntöä. Vastaan mahdollisimman yksinkertaisesti: olemme tehneet syntiä! Suomen kansalaiset tekevät jatkuvasti syntiä ja sanovat julkeasti suoraan: "Me emme palvele Herraa vaan teemme, mitä haluamme!" Raamatun mukaan Jumala kurittaa ja rankaisee syntiä tekeviä kansakuntia saattamalla heidät orjuuteen sekä antamalla heille nälänhätää, sotia ja kulkutauteja. Siksi mekin olemme tulleet orjiksi omassa maassamme, kuulumme Euroopan Unioniin, jonka parlamenttia ja presidenttiä ei valita demokraattisesti (diktatuuri) ja josta on kehittymässä poliisivaltio, meiltä varastetaan luonnonvaramme (esim. pohjavedet), hallitusmiehemme hävittävät viljavarastomme, vaikka euroon perustuva raha- ja talousjärjestelmämme voi romahtaa minä päivänä tahansa, EU yhdistyy USA:n kanssa, joka rakentaa keskitysleirejä omille kansalaisilleen, kuulemme jatkuvasti uutisia penisiliinille vastustuskykyisistä bakteereista ja kohta meille pakkorokotetaan tauteja, maailmaa viedään mahdollisesti kohti kolmatta maailmansotaa jne. Lukekaa Jeremian ja Hesekielin kirjoista sekä Valitusvirsistä, kuinka Jumala kuritti juutalaisia, kun he sanoivat profeetta Jeremialle vasten kasvoja: "Emme palvele Herraa vaan taivaan kuningatarta! (Jer. 44:16-17)". Juutalaiset keittivät lapsensa ruoaksi, kun Herra lähetti babylonialaiset piirittämään Jerusalemia ja valloittamaan sen: "Armeliaat vaimot keittivät omin käsin lapsiansa: ne tulivat heille ruuaksi tyttären, minun kansani, sortuessa. (Valit. 4:10)" Suomen kansa, tiedä se, että sinun tulee tehdä Jumalan vaatima parannus uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen nyt heti tai voit hävitä pysyvästi kansakuntana maailman kartalta!

Elinluovutuksen ongelmiin liittyviä linkkejä:
- http://www.lifeguardianfoundation.org/
- http://grizzom.blogspot.co.uk/2013/04/spingola-speaks-20130417.html