Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Vieras

/ #10

27.05.2013 07:44

Uskomatonta mielivaltaisuutta niiltä lääkäreiltä, jotka yrittävät evätä potilaiden hyvinvoinnin oman tietämättömyyden ja "ylpeyden" vuoksi! Kysyn kuinka moni POTILAS on valittanut huonosta Lio-tai Armour -hoidosta? Nyt kasvot näille lääkäreille, jotka haluavat meiltä avun pois.
Otetaanko mielenterveyspotilailta tai diabeetikoilta toimiva lääke siksi, että lääkäristä nyt siltä vain tuntuu?
Oma kokemukseni on, että söin thyroksiinia 2 vuotta, saamatta kaikkia oireita pois. Oloni vain paheni pahenemistaan. Työterveyslääkäri sanoi, että ne oireet eivät voi johtua kilpirauhasesta vaan jostain muusta. Mistä sitten? Sain vastaukseksi olankohautuksen. En ollut helppo tapaus ja niinpä marssin yksityiselle, ihanalle potilasta kuuntelevalle lääkärille, joka määräsi rt3 kokeet. Dominanssi oli selkeä ja Liothyronin hoito aloitettiin. Voin loistavasti vain 4 kuukautta Lioa syöneenä! Kiitos teille funkkarit ja muut lääkärit jotka pelastavat ihmisiä kuuntelemalla potilasta!