Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Avun saanut

/ #18 Thyroid Erfa on auttanut minua

27.05.2013 12:10

Möykyn tunne, kuristaminen, rutinaääni kurkussa, väsymys, mielialavaihtelut ja selittämättömät todella kovat ylävatsakivut, verensokerin heittelyt, pyörrytys, pahat hiustenlähtöongelmat, turvotus, lihominen ja siitä johtuva ainainen laihdutuskierre. Myös ainainen väsymys, korkeat valkosoluarvot, haluttomuus, energiattomuus, nivelvaivat ja kuukautisongelmat on olleet vaivana nuoruudestani saakka ja terveyskeskuslääkärin mielestä olin täysin terve nainen. Onko nuo terveen ihmisen vaivoja? Tuskinpa vain! Yksityislääkärin avulla minä sain lopulta viime kesänä oikean diagnoosin ja oikean lääkityksen mutta kulkemani tie on ollut pitkä ja vaivalloinen ja HYVIN kallis koska olen joutunut kustantamaan kaikki tutkimukseni itse koska en saanut minkäänlaista apua terveysarvauskeskuksesta.

Ensimmäisestä lääkekokeilusta Thyroxinista elimistöni meni kriisiin eikä ottanut vastaan sitä lääkettä enää muruakaan. Sen sijaan olen käyttänyt tätä eläinperäistä Thyroid Erfa lääkettä nyt 7 kuukautta. Tämän seurauksena muunmuassa aivosumu on poissa joka vaikeutti elämääni hyvin paljon kun oli koko ajan ihan pökkyrä olo eikä pystynyt keskustelemaan ihmisten kanssa sönkkäämisen vuoksi ja kun muistikin pätki todella pahasti niin keskusteleppa siinä kun et muista edes sanoja! Päässäni ei enää humise, ei tinnitä, kurkusta ei kuulu rutinaa, kurkkua ei kurista, verensokeri on tasaisempi, silmien vuotaminen ja näköhäiriöt ovat loppuneet, olen pirteämpi, en ole lihonut vaan laihtunut pikku hiljaa koko ajan, en ole turvoksissa, kuukautiskiertoni on palautunut täysin normaaliksi, jaksan käydä kävelyllä, puuhastella ja valkosoluarvot ovat ensimmäistä kertaa aikuisiälläni normaalit! Nivelvaivoja on edelleen mutta nekin alkaa hellittää pikku hiljaa. Myös hiukseni ovat alkaneet kasvaa ja koko päälaki on täynnä uutta kasvua mikä on varsinkin naiselle erittäin tervetullut positiivinen tulos. Koko yleinen hyvinvointini on kaiken kaikkiaan paljon parempi kuin ilman eläinperäistä Thyroid lääkettä. Nyt olen toisin sanoen kuin toinen ihminen kun vertaa aikaan ennen oikeaa lääkitystä. En usko että kukaan söisi satojen eurojen arvoisia lääkkeitä huvikseen jos ei niistä olisi oikeaa apua, terveydelle kun ei ole hintaa!

En suostu enää olemaan ilman Thyroid lääkitystä ja toivon totisesti että tämä Valviran aikomus rajoittaa kilpirauhasen hoitoa millään muotoa ei mene läpi! Jumala meitä auttakoon :)