Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Vieras

/ #263 Re: Thyroid Erfa on auttanut minua

20.08.2013 23:20

#18: Avun saanut - Thyroid Erfa on auttanut minua

Ihanaa! Onnea <3

Tiedätkös, koin suurta helpotuksen tunnetta lukiessani tekstiäsi, sinun, mutta myös itseni vuoksi., syystä että olen vetänyt synteettistä thyroxiinia vuositolkulla, ja nyt erfa thyroid myöskin ihan vasta aloitettu. Oireet ovat kovat vieläkin (takana vasta 2vkoa) ja aloin etsimään keskustelua onko joku saanut avun tästä lääkkeestä, kun kaikki tuntuu puhuvat tuosta lio lääkkeestä. Teksti voisi olla myös minun kirjoittama, oireet ovat hyvin samat. Silmäoireesi siis helpottivat erfan johdosta?? Itse kärsin niistä jatkuvasti, huimaus ja silmäoireet ovat minulla rankimpia kestettäväksi.

No, minä olen tässä hiljattain tajunnut sen, että kuuntelen ainoastaan enää itseäni ja omaa vaistoani, ja oloani, en terveyskeskuslääkäreitä, ja sitä, mitä he ovat minulle vuosien varrela yrittäneet syöttää että sulla on kaikki hyvin, niinkun jokin ilouutinen aina kun he puhelimessa kertoivat että kilpirauhasarvoni ovat hyvät, että sulla on kaikki hyvin.

Olen myöskin kirjoittanut tämän adressin.

Mä en tajua mitä tätä yhteiskuntaa vaivaa? Jos ihmiset saavat avun eläinperäisitä lääkkeistä, minkä ihmeen takia siitä pitäisi luopua, senkö vuoksi että saataisiin lisää sairaita ja masentuneita, ja sitä kautta ihmisiä eläkkeelle, niinkuin itsellenikin oli käydä. Voi hyvänen aika!