Assembly-tapahtuma kiellettävä

/ #52 Roflmao!

09.03.2008 22:54

Sakke,

Ei selvästikkään järki ole ainakaan sinun päässäsi kohdillaan. IT-harrastelijan "märällä unella" tarkoitin lähinnä sitä että siellä on jos jonkinlaista aktiviteettiä ja jos ATK kiinnostaa harrastuksena tai haluaa kehittää itseään tiedolla ja taidolla niin sieltä löytyy varmasti jotakin, mutta eihän sinun älynystyröitäsi ole pakko käyttää missään tapauksessa vaan suoralta kädeltä esität oman mielipiteesi, että olen stereotypia ja täten minut voi sivuttaa. Olet kyllä mielestäni täysi pelle, ei millään pahalla. (Aivan sama napsuuko bannia tästä)

Ja nyt ku ollaan homot ja huumeet yms. otettu esille niin voisitteko te rakkaat ihmiset kysyä itseltänne missä tämmöstä ei tapahtuisi? Festareilla ei suinkaan ole varmastikaan? No rupekaa ajamaan festaritkin kumoon! Tai miksei samantien kaikki mahdolliset tapahtumat ja musiikkikonsertit ja näyttelyt tai muut vastaavat alas! "Kommunismi rules!"

Itselläsi ei myöskään ole ollut mitään muuta kuin mielipideperusteluja ja kehtaat väittää minua irrelevantiksi? Hyvää päivää...

Kuitenkin pointti on edelleenkin se nyt että Assembly organisaatio ei ole missään vastuussa siitä mitä kyseisen tapahtuman ulkopuolella tapahtuu.

Jarkko Räsänen sanoiki sen tuossa kätevästi ja tietääkseni mainitsin myös aikaisemmin samaisesta aiheesta. Miksi taistella koko organisaatiota vastaan kun voisit taistella enemmänkin sen puolta että huumeet yms kitkettäisiin täysin pois kyseiseltä festivaalialueelta? Miettisit paremmin nämä asiat.

Ja jos osaat lukea: ET KOMMENTOI MINULLE MITÄÄN TÄHÄN. En osallistu tähän tämän enempää. Olen esittänyt näkökantani sekä omat kokemukseni, ja vastauksesi oli mitä idooteimmasta päästä. Tämä riittää minulle. Asiasi ydin on hyvä, mutta kuten sanoin jo kaksikin kertaa: "Älä taistele tuulimyllyä vastaan sillä heinäseipäällä vaan polta mieluummin se termiitti sieltä sisältä.

The End.