EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Vieras

/ #1678 Re:

20.05.2014 12:27

#1677: Pysytään faktoissa. -

Ihminen on eliökunnassa vähemmistössä, ts. muita eliölajeja on huomattavasti enemmän kuin ihmisiä. Vain OSA ihmisistä solmii avioliiton. Voitko osoittaa jonkin toisen eliölajin, joka olisi solminut todistettavasti edes yhden avioliiton? Kun koko eliökuntaa tarkastellaan, avioliitto on todella marginaalinen ilmiö.

Suomea ei ole suistamassa mikään raiteiltaan (poislukien ehkä jääkiekkojoukkueen historiallisen surkeat esitykset parhaillaan käynnissä olevissa MM-kisoissa joka hetkellisesti aiheuttanee suurta porua). Mutta ei todellakaan joku ToF-postimerkki. Kuten sanoin, valtaosalle suomalaisista se on EVVK (eli Ei Vois Vähempää Kiinnostaa).

Niin, minähän linkitin englanninkielentaitoisille juuri kaksi Wikipedian artikkelia, joissa oli RUNSAASTI linkkejä tieteellisiin tutkimuksiin homoseksuaalisuudesta sekä ihmisten että eläinten keskuudessa. Luonto on täynnä NORMAALEJA poikkeamia, niistä muodostuu ns. biodiversiteetti eli selitys sille miksi luonto ei ole yhtä samanlaista harmaata massaa alusta loppuun vaan täynnä erilaisuuden rikkautta. Homoseksuaalisuus on yksi näistä NORMAALEISTA luonnon poikkeamista.