Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Anonyymi

/ #164 Kuivat silmät, kuiva kurkku, kilpirauhanen

27.08.2014 19:20

Ai että sattuu aina oikea silmä aamuisin, kun sen avaa ja luomi repäisee kuivan silmän pintaa. Kyyneleetkään ei auta lievittämään sitä kipua pitkään aikaan ja silmä punoittaa. On tullut herättyä myös siihen, ettei henki ole enää kulkenut ja kovalla köhinällä ja paniikilla juomaan vettä.

Myös outoa väsymystä ja alakuloisuutta esiintyy. Kilpirauhasvaivalta vaikuttaa ja olen menossa tutkimuksiin. Suomessa ei osata julkisella puolella kilpirauhasvaivojakaan hoitaa oikein. Tämä homeongelma ei siis ole ainoa paha vika suomessa tällä hetkellä. Jos kärsit sisäilmaongelman aiheuttamasta terveyshaitasta tai kilpirauhasvaivoista niin sinut leimataan luulosairaaksi, psyykkisesti sairaaksi ja olet pulassa muutenkin. Yksityisellä saat yleensä parempaa hoitoa, mutta aina ei ole varaa.

Asuntoni lattia on kauttaaltaan muovimaton peitossa. Olohuoneeseen on lätkäisty vanhan muovimaton päälle toinen muovimatto ja sitä ei olla enää liimattu joten tuolinjalka on tehnyt siihen ison halkeaman.