Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Vieras

/ #168 Homevaivat liioteltuja - Ei todellakaan

09.03.2015 15:33

Olen tällä hetkellä todella sairas, infektioita koko ajan; poskiontelotulehdukset, silmätulehdukset, silmien punoitus ja kirvely, korvatulehduksia,keuhko... ja väsymys niistä valtava. Työpaikallani on sisäilmaongelma, mutta sitähän ei todeta virallisesti. Vuosia vuosia sitten, kun katto alkoi vuotaa laitettiin astia tippuvan veden alle ja sitten jossain vaiheessa korjattiin...Aluksi sairastelin harvemmin ja lomillla ja jopa viikonloppuina toivuin. Sairastelu lisääntyi ja kerroin työterveyshuollossa, että voisiko tämä johtua huonosta sisäilmasta - minua ei kuunneltu ja jos kuunneltiin todettiin, että ei voi. Viime vuodet olen sairastellut jo lomillakin, kun immuniteetti on romahtanut ja oireilen jo muuallakin kuin työpaikalla. Olen päässyt joki aika sitten pois sairaasta työtilasta, mutta vielä ei ole tietoakaan toipumisesta. odotan toiveikkaana, että joskus olen vielä terveempi ja voisin jatkaa suht.koht normaalia elämää töiden ja harrastusten parissa.

Pahinta on ollut, kun kukaan ei oikein usko ja sairauslomatkin ovat normaalin flunnssan perusteella annettuja ja tämän vuoski ei voi jäädä edes osa työkyvyttömyyseläkkeelle.