Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vieras

/ #161

01.09.2015 09:55

terveiseni eduskuntaan. Tässä on sitä innovatiivisuutta jota haette, vai haetteko? Tässä on sitä kansanterveyden konkreettista parantamista, vai haluatteko edes sitä? Annatteko todella olettamuksien sanella lakeja? Jos näin on lopetan äänestämisen koska minäkin osaan olettaa asioita mutta en saa siitä kasapäin rahaa kuten jotkut ilmeisesti aikovat saada. Eikö pienyrityksiä pitänyt ruveta luomaan ja markkinoita pitämään kotimaassa? Tässä niitä olisi. Eikö ole taloutta parantava tekijä että esim minulta jää tuhat euroa vuodessa rahaa kuluttaa enemmän kun en tupakoi, asioihin jotka ei lyhennä elinikääni ja sitä kautta kulutan ehkä pidempään? Entä jos kaikki miljoona Suomalaista tupakoitsijaa tekisi samoin kun jo tuhannet ovat tehneet? Eikö silloin suomi olisi savuton jo ennen tavoitettanne? Pyydän nöyrästi että nyt viimeistään otatte sen normien purkamisen vakavasti ja tajuatte että tässä on pienelle kansalle kultainen portti terveellisempään elämään. Säätäkää laki niin että asetatte ikärajat höyryttelylle, säädätte EU.n mukaiset laatuvaatimukset nesteille ja laitteille, mutta älkää tehkö sitä kardinaalivirhettä että kiellätte tämän kokonaan koska silloin ette tule hyötymään mitään, päinvastoin.

T.1400 ainesosan verran parempaa elämää.