Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vieras

/ #171

01.09.2015 17:11

Poltin yli 10 vuotta tupakkaa. Lopettamisyrityksiä lukemattomia ja turhaan. Vaimo sanoi usein pelkäävänsä etten koskaan lopeta ja uskoin varmasti osittain itsekin siihen vaikka yritinkin vaimoa lohduttaa että "kyllä varmasti jossain vaiheessa tumppaan viimeisen kerran".

Ja niin lopulta teinkin. Vähän vajaa vuosi sitten. Sain käsiini laadukkaan sähkösavukkeen. Se teki sen missä muut konstit oli epäonnistuneet. Tupakkaa ei ole tehnyt mieli yhtään.

Mistä tiedän että tämä on hyvä? Mistä voin olla varma että etten vaihtanut johonkin pahempaan? Ensinnäkin kehoni kertoo sen. Voin haistaa ja maistaa jälleen kunnolla. En hengästy ja yski keuhkoja pihalle kun lähden juoksemaan. Kun poltin mina pisti ikävästi rinnasta toisinaan, poissa. Lopettamisen jälkeisen keuhkojen puhdistautumisen jälkeen ei ole tarvinnut röhiä ja kähiä limaa pois joka oli ennen päivittäistä. Lisäksi monet tutkimukset puoltavat kokemuksiani.