Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

marko.l

/ #393 Palautetta myös sosiaali-ja terveysministeriölle

30.10.2015 10:29

Käykää myös kirjoittamassa tuolle linkille eli sosiaali-ja terveysministeriölle miten Sähkötupakka on parantanut teidän terveyttänne ja miten se on parantanut läheistenne terveyttä mikäli läheiset ovat entisiä tupakoitsijoita ja lopettaneet Sähkötupakan avulla sillä mitä tulee 2016 tulevaan kiristyslakiin niin Sähkötupakkan käyttöä tullaan tiukentamaan kuten esim. tankin koko tulee olla 2ml, makunesteet kielletään, 20mg nikotiinia 10ml pullossa ym. mitä halutaan kiristää eli Suomeksi viedään ihmisten vapaa tahto.

Tuleva laki tarkoittaisi Suomeksi sitä, että kun makunesteet kielletään ja nikotiinia ei saa ostaa enään isommassa pullossa palaavat entiset tupakoitsijat takaisin vastenmieliseen syöpäkääryleeseen eli tupakkaan jossa on 1400 erillaista haitallista kemiallista yhdistettä jotka ovat ihmiselle haitallista aiheuttaen keuhkosairauksia ja syöpää, mutta Sähkötupakka ei ole aiheuttanut kuolemia eikä keuhkosairauksia jos on käyttänut esim. EU:n tai USA:n tutkimia nesteitä jotka ovat yli 90%sti puhtaita.

SÄHKÖTUPAKKA ON LOISTAVA KEKSINTÖ JA AUTTAA IRTI TUPAKASTA TOISIN KUIN MUUT KORVAAVAT TUOTTEET TAI HYPNOOSI JOTKA EIVÄT KAIKILLE TOIMI TOISIN KUIN SÄHKÖTUPAKKA.