Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!


Vieras

/ #508

21.01.2016 09:33

Minä aloitin tupakoinnin noin 10 vuotta sitten. Muutama vuosi sitten minulle puhkesi astma ja tupakointi astmaatikkona teki elämästä yhtä helvettiä. Kokeilin kaikkea purukumista nikotiinilaastareihin, mutta en koskaan päässyt eroon siitä tupakoinnin halusta. Lopulta päädyin viettämään 3 päivää teho-osastolla nikotiinimyrkytyksen takia jonka olin saanut otettuani yliannostuksen nikotiinipurkkaa koska se nikotiinin himo vaan ei laantunut. Pari vuotta sitten ostin ensimmäisen sähkötupakkani ja se auttoi huomattavasti. Jo parin viikon jälkeen olo oli kuin en olisi koskaan polttanutkaan. Mikäli suomen hallitus aikoo käytännössä kieltää sähkötupakat, ei minulle jää muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa jonnekkin missä ihmisillä on parempi todellisuuden taju ja jossa ei olla lailla kieltämässä terveyttä ja yleistä hyvinvointia edistäviä asioita ajattelematta seuraamuksia. Olen jo aikaa sitten saanut tarpeekseni siitä miten tätä Byroslaviaa johdetaan ja tämä lakiehdotus on taas kerran yksi hyvä esimerkki siitä että Korkeasaaren eläintarhan apinatarha johtaisi tätä valtiota paremmin kuin nykyiset poliitikot. Tämän valtion johto kaipaa kipeästi nykyaikaisia ihmisiä joilla on avoin mieli tämänhetkisten vanhanaikaisten jääräpäiden sijaan sillä kuten on maailmalla jo aiemminkin nähty, kun vanhalle sukupolvelle annetaan poliittiset ohjakset käteen, he valitettavan usein vain jarruttavat kehitystä.