Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vieras

/ #522

31.01.2016 19:54

Koska itse olen ollut ilman tupakkaa viime elokuusta höyrykkeen ansiosta. Alkuperäinen nesteen nikotiinipitoisuus oli 18mg/ml ja nykyisin 0-3. Ja suunta pitoisuudella on sen suuntainen että tämän kevään aikana saan koko höyryttelyn nikotiinit täysin nollaan!! Tavallinen rööki alkoi jopa haista viikon jälkeen niin pahalta, etten suostu moista häkäpötköä suuhuni enää laittamaan. Päättäjät: ottakaa silmälaput pois ja perehtykää asioiden todelliseen laitaan. Tämä "sähkötupakointi" joka siis ei ole TUPAKOINTIA, jonka ansiosta sitä ei tulisi rinnastaa soihen, tulee esim terveydenhuollollisesti pitemmän päälle varmasti monta kertaa edullisemmaksi, kuin letkuttaa tuhansien ja tuhansien keuhkoahtauma yms muiden röökitautien sairastajien neniä verorahoilla. Vai pyöriikö koko eu tällä tasolla marlboromiesten rahoilla?! Koska tuntuu että kunhan se "sähkörööki" maistuu, näyttää ja maksaa saman kuin analoginen savuke, niin kaikki on eu.n mielestä hyvin. Voi voimasana sentään