Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vesku 1

/ #555 Re: Sähkötupakka laki 2016

24.02.2016 07:38

#324: marko.l - Sähkötupakka laki 2016 

Suomen Hallitus antaa kansalle juuri kaiken sen mitä kansa ei halua ja kieltää meiltä kaiken sen mitä muissa eu maissa sallitaan että suomessa on kohta kaikki yhtä kiellettyä kuin Tsaarinajan venäjällä ja varsinkin sähkötupakan lakiuudistuksen takanahan on ainoastaan jättitupakkayhtiöt sote ja lääkitöhallitus joidenka jopa törkeästi valheellisesti esittämät tiedot sähkötupakasta on saatu poimia levitettyinä perättöminä mediahuhuina jotka näköjään myös hallituspellet uskovat ja aikovat runnoa uuden tupakkalain väkisin voimaan kuin huumeelle tehtynä eikä huomioida / kysytä sähkötupakan käyttäjiltä mitään ei sen tuomista valtavista hyödyista terveyden kannalta koska me sähkötupakan käyttäjät ollaan este ja uhka koska tuotamme tappiota heidän taskuntäytteelle ja verotuloille valtiolle.

Eihän tällaiselle pohjalle rakennettua lakiesitystä tai lakia voida hyväksyä ilman ettei siihen lity korruptiota.

Koko tupakkalakiuudistuksen tai kehittelyn kaikkien kannalta paremmaksi pitäisi saada tehdä ainoastaan tupakkatuotteiden vakituiset käyttäjät eikä sellaset henkilöt jotka ei niistä mitään tiedä siltikään vaikka tutkimuksia sähkötupakasta on kyllä tehty ainakin minä löysin Wikipedia tiedostosta paljonkin myönteisiä tutkimustuloksia saaneita eripuolilla maailmaa mutta tosiasiathan ei näköjään kiinnosta suomen päättäjiä koska eivät ole aihetta itse keksineet sillä niinhän se suomessa menee jos kansa esittää jonkun asian niin sitähän ei päättäjät hyväksy millään mutta jos päättäjät keksii saman asian niin se runnotaan väkisin läpi.

Ennen kuljin punanen nortti suussa ja tupakoimattomat ihmiset karsasti mua ja sanomista riitti,mut ei enää nykyisin jopa hymyilevät sillä käytän sähkötupakkaa jonka avulla pääsin helposti myös nortista eroon yli 50 vuoden polttelun jälkeen joka oli varmasti elämäni parhain asia terveyteni ja myös rahalliselta kannalta mut lakiuudistus voi kyllä tuhota kaiken ja minä kun luulin ja iloitsin ettei entiseen ole paluuta "punanen nortti"   

Tänäpäivänä tupakkalaki on vielä parhaimmillaan mutta jos sitä tietämättömät menee muuttamaan niin pahin mitä minkä minä pelkään kasvavan on itsemurhatilastot sillä ihmisen psyyke ja mieliala kulkevat käsikädessä tupakan kanssa