Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #602 Makunesteet ja 1.9ml tankit ja clearot sikä nikotiini

11.03.2016 09:21

Olisi todella mukavaa jos kertoisitte, mitä mieltä olette karkki- ja hedelmänesteistä sillä sähkötupakointihan sallitaan pysyvästi 2017 vuoden alusta ja se on poikkeuksellisesti jo nyt sallittu joten keskusteluista puuttuu otsikossa mainitut asiat sillä kun kaikki ihmiset eivät halua höyryihinsä tupakan tunkkaista makua vaan nimenomaan hedelmää, karkkia ja ym.

Haluaako joku tai kaikki, että rajoitetaan kokoja tankeissa ja clearoissa vai olisikos isommissa parammat ominaisuudet?

Haluaako kaikki, että olisi vain 10ml ja 20mg nikotiininestepulloja ja se, että yhden pullon pitäisi kestää esim. 3 kuukautta vai haluaako kaikki, ettei rajoittamalla rajoiteta ihmisten oikeuksia päättää mitä ja miten käytetään omien tarpeiden perusoikeuksiaan kuten tässä höyryttely asiassa sillä yhdessäkään tarinassa ei mainita miksi karkki- ja hedelmäneste olisi parempi vaihtoehto kuin tupakan oma maku tai että miksi ylipäätänsä herrat ei saisi rajoittaa perusoikeuksien käyttöoikeutta?