Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vesku 1

/ #603 Voi itku mä delaan

14.03.2016 05:47

Minkälaisina nisteinä meitä höyryttelijöitä oikeen pidetään kun höyrystinlaitteiden käyttönesteet uhataan lailla kieltää vaikka ne on lukemattomissa testeissä todettu eripuolilla maailmaa olevan erittäin tehokas ja vaarattomin keino päästä tappavasta perinteisestä röökinpoltosta eroon höyryttämällä käyttönesteitä, mutta me teemme sen tavalla mistä tupakan vastustajat vetävätkin sellaisen johtopäätöksen että olemmekin jonkin uuden erittäin vaarallisen huumeen käyttäjiä joka on tullut markkinoille joka pitää välittömästi kieltää lailla. Mutta samalla jo vuosikymmeniä on lääkärit antaneet huumeiden käyttäjille korvaavia huumeita vieroitushoitona esim metadonia ja huumeruiskut ja piikit ihan ilmaiseksi mukaan että voi piikittää huumeita sitten kotona lisää ja jättää sitten käytetyt ruiskut lasten leikkikentille ja alkoholismiin vieroitukseen annetaan antabusta jonka sivuvaikutukset on hengenvaarallisia jos pikkusenkin otat kaljaa tai viinaa.... tällaisesta mä tosiaankin vedän ihan itse sellaisen johtopäätöksen sähkötupakan käytöstä että oonkin käyttäny jotain uutta ja kamalan vaarallista tappavinta megahuumetta mitä löytyy vaikka ainoastaan höyrytin modillani valmistamaani nikotiini ja maku nesteitä enkä edes nyt juonut tai tykittänyt hihaan niitä, että kyllä mä varmaan oon nyt kamalassa hengenvaarassa kun siitä kerran tollasta vastustustakin tehdään ja kieltolakiakin kaavaillaan ! Voi itku ny mä sitte varmaan kualen ku mä käytin sähkötupakkaa, että jää hyvästi julma maailma.