Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #605 Sähkötupakka laki 2016

15.03.2016 22:21

Ministereiden pitää vihdoin oppia sen seikan, että kansalla pitää olla oikeus päättää kuten tässä höyryttelyasiassa sillä mitä olen itse saanut lukea niin kaikille on höyryttely tuonut todellakin paremman elämänlaadun kuten paremman kunnon, paremman makuaistin, paremman terveyden joten mikäli meiltä viedään valinnan vapaus esim. makunesteiden suhteen, nikotiinin kulutuksen suhteen ja tankkien/clarojen suhteen olisi lakimuutos ihmisoikeutta loukkaava sillä jokaisella on käsittääkseni vapaus valita niin kuin jo mainitsin niin vapaa tahto joko käyttää valintansa mukaan makunesteitä ym. höyryttelyyn liittyvää asiaa eikä niin, että Helsingin herrat ja joku EU päättää mikä ihmiselle on hyväksi ainakin höyryttelyn suhteen.

Meiltä ollaan jo viety jo kun EU:hun liityttiin itsenäisyys päättää asioista kun kerran EU sanelee miten mennään ja missä järjestyksessä kuka saa ja kuka ei, mitä saa tehdä ja mitä ei ja nyt sitten halutaan ottaa vapaa tahto kokonaan pois rajoittamalla rankalla kädellä tässä höyryttelyasiassa joten sen voin todeta, että mikäli lakimuutos tulisi niin sitten vasta niitä ongelmia syntyisi eteenkin kun kielloista huolimatta ulkomailta tilattaisiin nesteitä ym.

Äänestin EU:n puolesta kun siihen liityttiin toivoen, että asiat menisi parempaan suuntaan, mutta kuinkas kävikään? Toisin kävi kuten lehdistä ja tv:stä on saanut lukea ja kuunnella, verotuksen menevät miten sattuu, viljeleminen tehdään vaikeeksi, karjan pitäminen tuottaa ongelmia ym. ihan vain sen takia kun ei makseta heille tukia kuin vasta sitten kun kansa alkaa huutamaan joten käykö tässäkin höyryttelyasiassa niin, että pitää huutaa oikeen korvaan, että meiltä te ette vie vapautta PERK#L#!