Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #614 Re: Re: Sähkötupakka laki 2016

24.03.2016 20:42

#611: Purjdb - Re: Sähkötupakka laki 2016

Olen Vesku 1:sen kanssa aivan samaa mieltä, että missää ei olla mainittu varmaa tietoa, että höyryttelylaki olisi varmaa tosin eduskunnassa siitä ollaan jo kuulemma keskusteltu ja on ollut todella paljon erjääviä mielipiteitä siitä, että pitäisi tiukentaa lakia höyryttelyn suhteen mitä olen tv:stä kuullut eli taitaa olla niin, että kovaa keskustelua höyryttelylaki tulee tuomaan, mutta odotan sitä, että asia käsitellään suorassa tv lähetyksessä eikä niin, että se olisi suljettujen ovien takana sillä jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus kuulla mitä tästä ollaan Eduskunnassa mieltä kun asiaa käsitellään, mutta kuten olen aiemmilla txt:ssä maininnut niin jokaisella Suomalaisella on vapaus päättää mitä nesteitä höyryttelee kunhan ne ovat turvallisia eli ei sisällä diasetyyliä eli sitä popkorn keuhkoja aiheuttavaa ainetta, mutta kuten varmasti kaikki höyryttelijät tietää niin on todella paljon nesteitä markkinoilla jotka ovat turvallisia käyttää ja jatkuvasti tulee lisää ja lisää turvallisia nesteitä jopa laadukkaita.

Kun asiaa keväällä käsitellään olisi oikeudenmukaista mainita jos asiaa käsitellään suorassa tv lähetyksessä ajoissa tv:ssä niin, että jokainen olisi valmiina ja voisi nähdä lähetyksen.

Sen verran voin todeta, että mikäli tiukennukset menisi läpi alkaisi valtaisa vastustaminen ja jopa sähköpostitulva ministeriöön tai ministereille ja viesti olisi varmasti, että pois tuollaset lakipykälät ja vapauden riisto sillä ihmiselle kuuluu olla VAPAUS PÄÄTTÄÄ mitä nestettä höyrystelee mitä ei sillä höyryttely on huomattavasti helpompi vaihtoehto päästä tupakasta irti ja nimenomaan niin, että voisi jopa höyrystellä karkki- ja hedelmänesteitäkin sillä kaikki höyryttelijät eivät kaipaa tunkaista tupakan makua vaan karkki- ja hedelmänesteitä ja niitten makua niin kuin itsekkin ja käytän edelleen enkä todellakaan aijo lopettaa makustelua höyryn muodossa.

TUPAKKA ON KUOLEMAKSI, HÖYRYTTELY ON TULEVAISUUTTA JA TULEVAISUUS ON NYT!