Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #616 Makunesteet

26.03.2016 12:25

Olen nyt todellakin varautunut makunesteisiin meinaan on tulossa vuoden kestävät makustelunesteet ja ehkä ensikuussa laitan toisen lastin tilaukseen joten voin haistattaa pitkät ministereille, mutta en tee sitä sillä vielä ei olla keväässä joten keväällä voi haistattaa jos lakimuutos tai pikemmin ehdotus menee läpi jota todella uskallan epäillä on meinaan ihmiset sen varran näreissää kun ollaa laitettu moinen lakialoite ehdotus liikkeelle.

VG nestettäkin on 10 litraa ja nikotiinia sen verran, että varmasti kestää 2-5 vuotta kun on vain 1mg käyttö/100ml per viikko.

Suosittelen lämpimästi kaikille varautumaan nesteisiin ettei sitten tule pettymyksiä ja paluuta.

Helsingin herrat ilmeisesti kuumeisesti haluaa sairaita ihmisiä lisää kun kerran mustamaalaavat höyryttelylaitteita valheellisilla väittämillä välittämättä mitä testituloksia maailmalla ollaan saatu positiivisia sellaisia.

TSAU!