Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #621 MAKUNESTEET OSA 2

13.04.2016 15:14

Ihmettelen suuresti, että tutkijat Suomessa väittää, että karkki- ja hedelmänesteet koukuttaa höyryttelyn avulla tupakointiin vaikkakin se ei pidä paikkaansa sillä itse huomasin sen seikan kun 2.5 vuotta sitten aloitin höyryttelyn ja samalla kun maistoin tupakkaa sätkää siis, mutta tupakkaa kumminkin niin se maistui ja maistuu aivan hirveälle joten kummastelen tutkijoitten päätelmää suuresti sillä oma makuastini on huomattavasti parempi kuin koskaan aiemmin siksi voinkin kysyä, että MIKSI KUMMASSA TUTKIJAT PÄÄTTELEVÄT NIIN, ETTÄ KARKKI- JA HEDELMÄNESTEET koukuttaa tupakointiin.

Höyrystely saa efektin aikaan joka tuo makuaistin paljon nopeammin takaisin joka on hyvä asia.

Minkä ihmeen takia halutaan vain ja ainoastaan tupakan makuisia e nesteitä jos kerran ne maistuvat tupakalle, tuhkakupille tai kitkerälle, sehän on kuin polttaisi tupakkaa höyryn muodossa...HALOO PÄÄTTÄJÄT

Reilu kuukausi on vielä odoteltava ja nähtäväksi jää tallotaanko oikeudet vapaaseen tahtoon maan rakoon vai onko adressilla jotakin valtaa asiaan sekä siinä, että ihmiset ovat kirjoitelleet ministereille plus monille muille kuten esim. THL ja Sosiaali- ja Terveysvirasto, itse olen aikas moniin paikkoihin laittanut viestiä, mutta vastausta ei ole tullut joten on taitanut mennä kuin tuuleen huutaisi joten omakohtainen tuntemus on, ettei tutkijat saati ministerit välitä pätkääkään onko ihmisillä oikeutta valita mistään mitään sillä onhan herrat polkeneet oikeuksia maan rakoon ennenkin ja silti aina vaalien alla mainostetaan, että KANNATTAA ÄÄNESTÄÄ, ETTÄ VOI VAIKUTTAA mikä on Suomeksi suosta koko väittämä sillä se pitäisi mennä nimenomaan näin, KANNATTAA ÄÄNESTÄÄ, ETTEI VOI VAIKUTTAA joten tuo on se mikä pitää paikkansa sillä ei ne asiat ole mennyt parempaan suuntaan yhtään, sen olen huomannut kun EU:hun liityttiin ja olihan ne asiat ennen EU:ta jo huonosti sillä rikkaat rikastu ennen ja rikkaat rikastuu nytkin sekä köyhät köyhtyy entisestään koska päättäjät hitto vieköön ottaa siitäkin vähästä mitä on antanut ja päälle vielä extraa nostelemalla ruuan hintoja sitten vielä kiristellään työttömyyslakiakin joten hyvin asiat menee ainakin päättäjien mielestä.