Pelastakaa Fazerin lakupoika

Espoo

/ #77

22.02.2007 05:34

Voi taivaan vallat teitä kultamussukoita kun jaksatte tällasestakin asiasta tehdä maailmaa kaatavan härkäsen kaikkine ylilyönteineen. Kysymys nyt ihan lyhyesti. Mikä yhteys mielestänne mustilla kasvoilla on lakujen kanssa? Ei niin mitään. Lakut ovat mustia siis laitetaan hassun näköiset mustat kasvot niitä mainostamaan. Aika outo syy-yhteys. Entäs miksi niiden suukkojen nimeksi annettiin neekerinsuukkot? Aika kummallinen yhteys siinäkin on ollut ja neekeri todellakin on halventava ilmaisu jo muutenkin. Tämä on tehty aikana kun mustaa rotua on muutenkiin ylenkatsottu ja pidetty jotenkin valkoihoisia yksinkertaisempina. En todellakaan aio allekirjoittaa. Minusta ne mustat kasvot joutaa pois koska syy miksi ne siinä lakupatukassa on on täysin aikansa elänyttä ja halventavaa. Johan joku sanoi, että ihan sama mikä niissä on. Eli ne 'hupaisat' mustat kasvot eivät todellakaan ole vältämättömiä olemassa niissä patukoissa.