Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Vieras

/ #264

03.09.2016 18:43

Home- ja kosteusvauriomikrobeista ja niiden aineenvaihduntatuotteista (=MYRKYISTÄ) sairastuneet eivät saa sosiaaliturvaa ja moni putoaa kaikkien tukien ulkopuolelle. Jos ei pysty palaamaan työpaikalleen ja on niin sairas, ettei voi mennä muuallekaan työhön, voi olla ettei saa ammattitautidiagnoosiakaan, ei saa toimeentuloa mistään. Vaikka saisi ammattitautidiagnoosinkin, niin saa tapella vakuutusyhtiön kanssa vuosikausia. Homeongelma kielletään VIELÄKIN, vaikka on useita tutkimustuloksia homeiden vaarallisuudesta terveydelle. Meidän pitää päästä ennaltaehkäisyvaiheeseen, ettei kukaan sairastu... Näinhän se menee:
Kieltäminen. Tunnistaminen. Tunnustaminen. Hoito (rakennus kuntoon ja homesairaan lääkitys). Ennaltaehkäisy.
Suomi on mennyt taaksepäin ja olemme palanneet tuohon kieltämisvaiheeseen :( Jostain syystä lääkäreiden keskuudessakin on heitä, jotka ovat unohtaneet Hippokrateen valansa :(