Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

laajenna osaamistasi

/ #927 Tärkeä asia

27.10.2018 11:07

Minua on hoidettu virallisten ohjeiden mukaisesti kohta kahdeksan vuotta.

Arvojen perusteella yritetään aina nostaa T4 lääkeannosta suuremmaksi vastustuksestani huolimatta.

Seurauksena on kerta toisensa jälkeen ollut lisääntyvät rytmihäiriöt, "hermovapina" ja pahimmillaan kolmen - neljän vuorokauden unettomuus. Tässä vaiheessa olen ollut pakotettu laskemaan tai keskeyttämään T4 lääkityksen, koska olotila on niin huono että tuntuu kuin sydän räjähtäisi hetkenä minä hyvänsä.

Kuitenkin aina palataan arvojen vuoksi uuteen nostokierteeseen T4 lääkityksessä. Näin vuoden - kahden sykleissä sama toistuu, vain lääkärit vaihtuvat.

Useista pyynnöistä huolimatta en ole saanut T3 lääkitystä vaikka oloni on todella surkea.

Näillä näkymin T4 hoito lopulta päättyy kuolemaani, koska sukuni miehet ovat tyypillisesti kuolleet sydänkohtaukseen. Elimistö on tähän asti kestänyt tämän rääkin mutta kun ikää on yli neljäkymmentä niin riski kasvaa..

Tällä asialla on jo kansantaloudellinen vaikutuskin koska iso joukko ihmisiä yrittää pärjätä töissään huonosta olosta huolimatta. Näiden ihmisten tuottavuus kasvaisi moninkertaiseksi oikealla lääkityksellä.

Tämä keventäisi myös terveysasemien kuormitusta kun käynnit vähenisivät.