Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Vieras

/ #67

18.04.2012 18:16

Ok. Vastauksesi on selkeä, enkä epäile sen todenmukaisuutta. Totean tässä yhteydessä, että SKY:ssä on aikaisemminkin toimittu edellä mainitulla tavalla enkä kyllä itsekään ole epäillyt tällaisen toiminnan laillisuutta. Jatkossa pitää toimia viisaammin ja siten kuin laki sanoo. Mielenkiintoista on myös se, että henkilö X selvittää nyt lakimiehensä kauttaa yhdistyksemme oikeutta antaa varoituksia jäsenilleen. Kirjeessään hänen lakimiehensä on sitä mieltä, että kaikki SKYn antamat varoitukset jäsenilleen ovat laittomia (tai mitättömiä, en nyt muista miten hän asian ilmaisi). Älytöntä tässä on mielestäni se, että juuri henkilö X on itse ollut antamassa ties kuinka monia varoituksia yhdistyksemme jäsenille ja nyt hän lakimiehen voimin yrittää saada nuo varoitukset laittomiksi/mitättömiksi. Että on otsaa tällä henkilöllä! Eikä tässä ole edes kaikki mitä kummallisuuksia siinä kirjeessä sanotaan.