Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Vieras

/ #91 Re: Re:

19.04.2012 10:07

#88: Neiti X - Re:

Eikö hallituksen tarvitsekaan toimittaa tietoja lehteen, vaan se on päätoimittajan vastuulla ne sinne pyytää? Jokaisen jäsenen pitää pyytää erikseen kokouspöytäkirjoja nähtäväkseen? Eikö ne tosiaan kuulu olla siellä kuuluisassa virallisessa tiedonvälityskanavassa, josta niin kovin huudellaan? Virallisesti ei näy missään, että vuonna 2004 olisi pidetty sääntömääräistä kevätkokousta. Ja kuka olikaan PJ:nä?

Jo siis vuonna 2007 tiedotus on tässä yhdistyksessä tökkinyt ja toiminta ollut mitä ollut. Mutta vasta nyt otetaan asiat tapetille, jotta saataisiin tämä hallitus näyttämään toimintakelvottomalta.

Onhan siis tänäkin vuonna päätetty pitää ylimääräinen vuosikokous syynä ollut materiaalin puuttuminen (vrt. tilintarkastuksen myöhästyminen = ei materiaalia) ja vaikka sääntöjen muuttaminen... ;) Ja edelleen... kevätkokous olisi voitu pitää, jos jäsenet olisivat voineet vähän aikaa odottaa materiaalin saapumista. Jäsenet päättivät toisin.