Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Katja

/ #93 Perusteluja.

19.04.2012 12:49

Se mitä edelliset hallitukset ovat varoituksia nakelleet tai erottaneet ihmisiä yms. ei ole ollut yksittäisen henkilön syy. Siellä hallituksessa istuu aina muitakin. Päätös on yhteinen. Tässä yhdistyksessä on kumma tapa unohtaa "yhteinen vastuu" ja lykätä yhden niskaan kaikki p*ska. Kuten viime aikoina mm. edellisen jäsenrekisterin hoitajan niskoille kaadettu kaikki mitä ongelmia jäsenrekisterissä on. Olen tämän adressin aikana saanut mitä mielenkiintoisempia sähköposteja, yksityisviestejä ja puheluita ja häirikkösoittoja. Mm. ex-jäsenrekisterin hoitajaa haukuttu, vaikka hän tuskin millään tavoin oleellinen osa tätä adressia. Painottaisin vielä, että minua ei ole aivopesty. Minä ajattelen omilla aivoillani. Lisäksi adressi ei ole millään tavoin minun henk.koht. kosto hallitukselle, kuten eräät uskaltavat väittää. Tein adressin ihan samoin periaattein kuin edellisenkin - jäsenistön hyväksi, antaen samalla epäluottamuslauseen hallitukselle sen nykyisestä toiminnasta. Hallitus ei ole tiedottanut yhdistyksen tulevaisuuteen vaikuttavasta "kirjeestä" jäsenistöä. Ainoastaan Susanna Tuominen myöntää sellaisen kirjeen saapuneen sähköpostiketjussa, jonka minä lähetin kaikille kasvattajille. Minun henk.koht. luotto hallituksen toimiin jäsenistön hyväksi paranisi, jos näin suurista asioista tiedotettaisiin jäsenistöä! Jos on rahaa laittaa 25 000 Nkr, miksi ei ole rahaa laittaa jäsenkirjettä jäsenistölle näin vakavista asioista??