Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Piia W.

/ #223 #222 Annu B.

22.04.2012 18:18

Ei muuten puhu. Kaiketi lääkärikin on sitten aina lääkäri ja puhuu kaikista asioista vain lääkärinä. Ja mitäs vielä? En viitsi tästä asiasta äö:ltä kaltaisesi kanssa enempää vääntää. ;) Huutaminen ei myöskään auta IKINÄ mitään asiaa tai sen ymmärtämistä. Kukahan tekee itsensä ja millaiseksi? ;)

Oletteko "huutajat" ja kaiken maailman huhupuheiden levittäjät yhtään katsoneet peiliin ja miettineet, kuka on niin sinisilmäinen, että uskoo teidän puheisiinne ilman todisteita? Vai olisiko niitä paljon puhuttuja todisteita vihdoin ja viimein esittää, kun niitä on täälläkin jo useampaan kertaan kyselty?

Narsistisepitys löytyy ihan Wikipediasta, kuten täällä muistaakseni oli jo aikaisemminkin mainittu. Nauroin viimeksi paremmin kuin pitkiin aikoihin ja pakkohan se oli tarkistaa, pitikö se paikkansa. Kyllä se sieltä ihan löytyy narsismi otsikon alta. Ajattelin ystävällisesti nimelläni varustettuna sen tänne muidenkin iloksi laittaa takaisin.