Vetoomus Zaherin perheen käännyttämistä vastaan

/ #100 Re: Puhuitte ympäri

24.04.2012 21:54

#55: Ville Komsi - Puhuitte ympäri

Olen samaa mieltä Villen kanssa - Kun meillä suomalaiset sanovat että "ei täällä ole varaa elättää eikä avustaa ketään muita paitsi suomalaisia" niin näistä ihmisistä 90 % ei tiedä minkälaista on maailman todella köyhissä ja sotaa käyvissä maissa - Suurimalla osalla afghanistanilaisista ei esim ole puhdasta juomavetta joka päivälle, suomalaisilla on; suuriosa afganistanilaisista syö päivittäin avustuskuivamuonaa ja lapset haaveilee "pehmeästä leivästä" - Lapsi kulkee pitkin talvea ilman kenkiä, lumessa - Talebanit uhkaavat tappamisella vieläkin monia ihmisiä - Mitään terveydenhuoltoa ei ISAF- ja muiden vastaavien joukkojen ulkopuolella kylissä ja kaupungeissa juuri ole köyhille, ja vain pienellä prosentilla afganistanilaisista on edes sellainen elintaso ku suomalaislla työttömillä - Ja voi voi, niitä suomalaisia sota-invalideja, kyllä ne niin kauheesti näkee nälkää hoitolaitoksissaan !!!

Zaherit ei alunperin tullu Suomeen elintasopakolaisian, vaan heillä oli tappouhka päällä - Ja nyt on sitten vielä tämän vanhan isän sydänsairaus - Tässä ei enää kohta kehtaa tunnustaa olevansa suomalainen.