Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #265 Rokotteet on luonnotonta myrkkyä

10.12.2010 18:21

Voi toki olla hyvin todennäköistä, että alunperin rokotteet on tarkoitettu sairauksien ehkäisemiseen. Oman rokotekokemukseni näkökulmasta, sekä sikaflunssa huijauksen jälkeen tuntuu kuitenkin vaikealta ajatella rokotteista enää mitenkään optimistisesti. Takana nyt vuosi vaikeaa ihottumaa hepatiitti rokotteesta johtuen. ei mitään korvauksia eikä lääkärit usko. en syytä hoitajia, enkä lääkäreitä, en rokotteen myyjiä. kyllä ne syylliset on siellä lääkeyhtiöiden pyramidin huipulla. annettakoon heillekkin silti anteeksi. Tämä lakiuudistus on kuitenkin sen verran vakavaa sorttia että on tehtävä kaikki voitava ettei mene läpi.

Ihmiskunnalla olisi aika alkaa ajatella omilla aivoilla, kuunnella sydäntään, nähdä mediaverkoston ja valheen läpi, kerääntyä yhdeksi rintamaksi ja alkaa vetämään yhtä köyttä itsemme ja maapallon parhaaksi. Kyllä se ahne eliitti siitä luhistuisi kun ei olisi enää lampaita mitä paimentaa. Aletaan herätä ystävät ja kerätä joukkoja, ei enää alistuta robottimaiseen käytökseen, sisimmässämme on valtava potentiaali joka koitetaan pimittää meiltä. Olemme yhtä. rakkautta kaikille.