Ei pakkorokotuslaille

On hyvä että sana rokotteiden haitoista leviää
Vieras

/ #300 Re: Kyllä asiantuntijat tietää!

11.12.2010 17:26

#296: Vieras - Kyllä asiantuntijat tietää!

Vieras 294 on todellakin perehtynyt asiaan, eikä heittele kommentteja hatustaan. Juuri noin kansainvälisellä tasolla toimitaan ja on toimittu. Meidän "terveydestä" päättävät tuntemattomat tekijät, eli kansainvälinen lääkemafia. On muistettava, että yksinään ei kykenisi tekemään tuohta kenenkään terveydellä missään maailmaN kolkassa, jos verojen maksajat lopettaisivat veronsa maksamasta. Jokainen maa, joiden päätöksiin WHO vaikuttaa, joutuu maksumieheksi monikansallisille lääkefirmoille ja tämä kaikki kustannetaan valtion kassasta, eli meiltä perityistä varoista. Kun olet tyyymätön pankkiisi varojesi hoitajana, sinä voit vaihtaa sitä, mutta valtioiden hallinnot käyttävät sumeilematta veronmaksajien rahat kuuntelematta heitä. Vain vallankumous saa tilanteen muuttumaan, ainakin hetkeksi. Suomessa pitäisi nyt heti vaihtaa hallitus ja antaa valtuudet äänestämällä asetetulle komissiolle, joka hoitaa valtion kassavaroja. Todellisuudessa kun me ja meidän lapsemme sairastumme ja sairastamme, se tuottaa lääketeollisuudelle lisää valuuttaa. Terve väestö tarkoittaa lääketeollisuudelle konkurssia. Jokaisen maan taloudesta irtoaa missä milloinkin, tutkimattomiin rokotteisiin ............ ja olemattomiin pandemioihin, kun halutaan avata uusia sairaaloita ihmiskokeilla lääketutkimuksia tekeviä lääkeyhtöitä varten vaikkapas Afrikkaan. Lääkemafia on inhimillisyyttä vailla oleva monikansallinen anargistien ryhmä, siitä ei päästä mihinkään.