Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #321 Re: Ei pakkorokotuksille

12.12.2010 15:47

#256: Isät taistelivat maan vapaaksi, nyt päättäjät tekevät siitä vankilan - Ei pakkorokotuksille

Isät taistelivat maan vapaaksi ..... kyllä ..... ja nyt päättäjät tekevät siitä vankilan. Olet oikeassa, mutta oletko pannut merkille, että Lääkäriliitto on hyötynyt eniten jo kymmeniä vuosia sotaveteraaneille kerätyistä varoista? On ajatuksena sangen jaloa valtion varoin kausirokottaa sikarokotteella yhdistettynä muihin rokotteisiin sotaveteraanit ja muu vanhusväestö. Kuka maksaa nuo rokotukset, sillä ilmaista rokotetta ei ole olemassakaan? Te sotaveteraanit itse, maksatte ne teille kansalta kerätyin varoin, jotka kiertävät kerääjien kautta ns. valtion kassaan ja  sitä kautta lääkeyhtiöille. Eläkeläiset maksavat myös rokotuksensa itse veroista, joita heidän jatkuvasti "kutistuvista" eläkkeistään kerätään.

On kaunis ajatus passittaa veteraanit kuntoutuslaitoksiin valtion varoilla. Kuinka moni veteraaneista kuitenkaan tietää, että täsä maassa lääkärit omistavat nuo veteraanien kuntouttamislaitokset? Mm Katinkulta ja niin moni muu kuntouttamislaitos ovat lääkärien omistuksessa. Lääkärit yhdessä Lääkäriliiton kanssa ovat harrastaneet niin kauan ihmisarvon vastaista toimintaa peittämällä "hyvinvoinnin valkoiseen kaapuun" itsekkäät tarkoitusperänsä, jotka eivät päivänvaloa kestä. He ovat tottuneita rahan kierrättäjiä, rahan joka lopulta päätyy lääkeyhtiöille.