Ei pakkorokotuslaille

Ohjeeni on: Katso, äläkä luule mitään, ettei tarvitse katua
Vieras

/ #324 Re: Re: Re: Re: Re: Miksi kuulen lakimuutoksesta vasta nyt?

12.12.2010 16:51

#322: TERVEYS - Re: Re: Re: Re: Miksi kuulen lakimuutoksesta vasta nyt?

Painostamisen lääkärit osaavat ja kaiki muut terveydenhoidossa perushoitajista sairaanhoitajiin ja terveydenhoitajiin,sekä lisäksi maalailla uhkakuvia lasten vanhemmille, jotka kieltävät laittamasta rokotuksia lapsiinsa.

Todellisuudessa tilanne on sellainen, että jos te molemmat vanhemmat olette allekirjoittaneet lapsenne rokottamista koskevan kiellon sairaalassa, niin sillä paperilla ei ole mitään merkitystä, jos teistä vanhemmista kumpikin ei ole koko ajan paikalla vahtimassa, että päätöstänne kunnioitetaan. Todellisuudessa lääkäri, joka lapseenne tuikkaa ruiskullisen viruksia ja muita aineita yhdisteltynä, ei ole missään vastuussa teostaan minkään oikeuslaitoksen edessä. Sinulla vanhempana ei ole mitään mahdollisuuksia Suomessa puuttua asiaan. Jos luotat oikeuteen tässä maassa rokottamista koskevissa asioissa, sinulle oikeuslaitos nauraa vasten kasvoja. Juristit ja suurin osa lääkäreistä ovat aivopestyjä opiskeluaikanaan. Heistä voideltiin  korruptoitunut joukkio, joka on täysin omaatuntoa vailla.

Olen ollut todistamassa tämänkaltaisia tapauksia OYKS:ssä ja tiedän useita samanlaisia tapauksia mm. TAYS:sta.

Olen kolmen lapsen äiti. Olin yhtä sinisilmäinen kuin moni muukin äiti tässä maassa. Sinisilmäisyys loppui nuorimmaiseni saatua moninkertaisen poliorokotusannoksen sokeripalasta 1985, kun hänen poliorokotustehosteensa olivat samaan aikaan menossa saman terveyskeskuksen toisessa päässä. Niin paljon tämän maan silloista Kansanterveyslaitosta, nykyistä Terveyden ja hyvinvoinninlaitosta kiinnosti alle 5 vuotiaiden lasten hyvinvointi, että yhdellekään terveyskeskukselle Suomessa ei oltu annettu varoitusta polion tehostevaiheessa olevien lasten rokottamisen suhteen. Suuri määrä suomalaisia, jotka olivat tuolloin alle kolmivuotiaita, saivat yliannostuksen poliorokotetta, mutta kiinnostiko se asia viranomaisia? Silloin oli vaikeaa saada yhteys muihin saman kohtalon käyneisiin ihmisiin. Sanomalehti Kalevassa yli 10 vuotta myöhemmin, oli pikkuruinen ilmoitus, jossa Kansanterveyslaitos lähetti viestiä niille Suomen sairaanhoitoyksiköille, joissa vielä oli säilössä elävää poliorokotetta. Kalevassa olleen viestin mukaan kysymys oli "erittäin vaarallisesta viruksesta", jonka käsittelemiseen tarvittiin suurinpiirtein avaruuspukua. Söimme sokeripalapoliorokotteen terveyskeskuksen pöydällä viruvalta pahvilautaselta!