Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #368 Re: Re: Huomio!

13.12.2010 23:43

#364: Huomio huomio - Re: Huomio!

Hei, ottaisit ihan rauhallisesti ja lukisit huolella mitä olen kirjoittanut, laitan sinulle vielä sen selvennöksen viestiini, tosin hieman muokattuna, jonka jo yhteen aikaisempaan väärinkäsitykseen laitoin :

Väitän, että jotkin terveydenhuollon ammattilaiset tai muusta syystä rokotemyönteiset ja tämän pakkolain kannalla olevat ovat kirjoittaneet tänne hyvin sekavia viestejä, joissa pidetään tätä pakkolakia huonona tai rokotteita ennen kaikkea vaarallisina. Tarkoituksenaan on mustamaalata rokotetteiden huolimatonta käyttöä sekä tätä pakkolakia vastustavat mm. sekaviksi.

"vai oletko yksi heistä."

Pakkorokottamista en hyväksy, muuta kuin äärimmäisen hankalassa tilanteessa. Äärimmäisen hankalalla tilanteella tarkoitan esim. tilannetta, jossa rokottamaton voi todistetusti tartuttaa jonkin tuskaisen ja hitaan kuoleman aiheuttavan, esim. paiseruton toisiin ihmisiin.

Allekirjoitin adressin koska nykyisellään on niin epäselvää, että minkä tilanteen asiasta päättävät tahot voivat katsoa olevan riittävä syy pakkorokotuksien käyttöönotolle. Nykyisenlaisessa tilanteessa, jossa kansalaisilta pidetään tärkeää tietoa piilossa ja jossa emme voi järkeemme luottaessamme luottaa oikein kehenkään terveydenhuollossa, on tällainen pakkolaki roskakoritavaraa.