Ei pakkorokotuslaille

mamma
Vieras

/ #370 Siis Suomiko vapaa maa??!!!!!!!!!!!!

14.12.2010 00:17

Nyt tämä maa ja valtiovalta on kyllä täysin seonnut!!!! Ehdottaa edes tuollasta hulluutta, joka rikkoo ihmisoikeuksia!!!!! Ja miksi tästä asiasta ei ole uutisoitu valtamediassa? Ihmisten pettämistä kun salassa julkiusudelta tällasia asioita haudotaan tuolla eduskunnassa. Jokaisella ihmisellä (siis vapaassa maassa!) on oikeus päättää omasta ruumiistaan ja myös siitä rokotetaanko häntä vai ei!! Rokotteet on myrkkyjä, täynnä myrkkyjä, jotka tuhoavat ihmisen oman puolustusjärjestelmän ja vastustuskyvyn! Minua ja lapsiani ei rokoteta, niin kauan kuin minussa henki pihisee!
Ja minulla on oikeus tehdä omat ratkaisuni itseni ja lasteni puolesta ja SYITÄ ei tarvitse edes perustella, onhan Suomi vapaa maa? Vai onko??? Sellasta lakia minä en noudata joka sotii ihmisyyttäni vastaan. Koskisiko tämä lakiesitys KAIKKIA rokotuksia joita neuvoloissa annetaan? Minä pidän itselläni jatkossakin vallan päättää rokottamattomuudestamme!!