Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #455 Re: Re: Re: Re: Nettiadressi levittää väärää tietoa pakkorokottamisesta

16.12.2010 15:48

#426: Vieras - Re: Re: Re: Nettiadressi levittää väärää tietoa pakkorokottamisesta

SAMAA MIELTÄ! WHO:n on ihan suoranaisesti todettu lietsoneen hysteriaa, milloin minkin lintuflunssan ja sikanuhan varjolla. Mikähän seuraavaksi? Hevosyskä??

Olen aina elänyt siinä uskossa, että Suomen kansa on erittäin voimakkaalla MAALAISJÄRJELLÄ synnynnäisesti varustettu. Valitettavasti viimeaikaisten kokemusten perusteella usko on kokenut voimakkaan kolauksen. Kyllä valtaosa on täysin johdateltavissa, siis TÄYSIN. Ei mitään kyseenalaistusta tai rauhallisuutta ja harkintaa pelissä, ensimmäiseksi pää edellä pusikkoon kun käsketään.

Ja voi sentään, menkää toki. Mutta älkää vetäkö teistä täysin riippuvaisia lapsia mukananne. Lintuflunssa ei ottanut tuulta purjeisiin, sikaflunssa ei ole kausiflunssaa kummempi ja influenssa A:ta huomattavasti harmittomampi ja rokotteen ottaminen (olen sitä mieltä, että minkä tahansa rokotteen..) on valtava terveysriski. Karmeat myrkkymäärät työnnetään vielä täysin "keskeneräiseen" elimistöön ja hermojärjestelmiin. HÄVETKÄÄ!!!!!!!!