Ei pakkorokotuslaille

/ #496 Re: Ajatuksia

17.12.2010 02:40

#451: Tuksu - Ajatuksia

"...keskustelua on lähes yhtä huvittavaa lukea kuin ufo-fanaatikkojen foorumeita, joissa muutamat kylähullut ruokkivat toistensa mielikuvitusta kehitellen kaikenlaisia "salaliittoteorioita". Ihan turha edes yrittää saada aikaiseksi mitään järkevää keskustelua, saatikka sitten kysenalaistaa peruskysymystä, joka ufo-uskojien keskuudessa voisi olla vaikka "Eihän ufoja ole edes olemassa.."."

Läppää tuksulle ;)

YK nimittää avaruusolioiden yhteyshenkilön  syyskuu 26th, 2010

"Avaruusasioita ja enimmäkseen mahdollisen elämän löytymiseen sekä kontakteihin liittyviä asioita on alettu ottamaan entistä vakavemmin myös päättävissä tahoissa. YK:ssa nimittäin on ehdoitettu suunnitelmaa jonka mukaan aiotaan nimittää erikseen henkilö vastaamaan avaruusolentoihin liittyvistä asioista, sekä johtaa YK:n alaista avaruusasioista vastaavaa Unoosa-virastoa.

Ulkomaiset lehdet kertoivat sunnuntaina, että järjestö aikoo nimittää avaruusolioiden yhteyshenkilöksi malesialaisen astrofyysikon Mazlan Othmanin.

Mahdollisen nimityksen jälkeen Othman olisi virallisesti henkilö, joka koordinoi toimintaa tilanteessa, jossa maapallon ulkopuolelta löydetään älyllistä elämää."

Lähde: Helsingin Sanomat

"Denver varautuu ulkoavaruuden olioihin ufo-komissiolla 30.10.2010  STT–DPA

"Los Angeles. Jos ulkoavaruuden asukkaat päättävät tulevaisuudessa poiketa Maassa, heidän kannattaa suunnistaa Denveriin. Asukkaat päättävät nimittäin tiistaina, perustetaanko kaupunkiin oma ufo-komissio.

"Komission tarkoituksena on varmistaa Denverin asukkaiden terveys, turvallisuus ja kulttuurinen tietoisuus, mitä tulee tuleviin kontakteihin Maan ulkopuolisten älykkäiden olentojen ja heidän ajoneuvojensa kanssa", muotoillaan aloitetekstissä.

Aloitteesta on äänestettävä ensi viikon kongressivaalien yhteydessä, koska hankkeen puuhamies Jeff Peckman onnistui keräämään sen taakse 4 000 allekirjoitusta.

"Tämä homma on saatava pois Hammaskeijujen maailmasta oikean diplomatian pelikentille", kiteytti kampanjassa mukana oleva Ricky Butterfass Wall Street Journal -lehdelle."