Ei pakkorokotuslaille

Olli Kortelainen
Vieras

/ #528 Perinteiset YRTIT PARANTAVAT ennenvanhaan & nykyään ja JOKA VAIVAAN LÖYTYY! ongelma löytyy viestistä

23.12.2010 20:04

Ei kannata antaa niitten tunkee mitään sisäänsä mistä ei tiedä mitä se on/ei ole. Yrttejä yrttejä, niitä löytyy JOKA IKISEEN vaivaan, niin kuin perinteiset parantajat yrittivät/yrittävät opettaa.

LääkeBISNES, johon kuuluu erittäin suurien rahamäärien omistajan vaihto, on syypää siihen ettei meidän lähiapteekista löydy esim. syöpään ennaltaehkäisevää & syöpää parantavaa lääkettä.

kasvit & yrtit & luonto & luonnollisuus!
****UUN KAIKKI OMISTAMINEN JA OMAISUUS JA PIENEN ELIITIN JA MUUTAMAN PANKKIIRIN SAASTUTTAMA NYKYINEN VALUUTTAMUOTOMME joka muuten käytännössä orjuuttaa meidät kaikki peruspertit käymään 5 päivänä viikossa makkaratehtaalla, jos et tätä vielä tiennyt. yläluokkaiset/ylempi keskiluokkalaiset orjuuttavat/saastuttavat sielunsa firmassa jolla on PALJON RAHAA ja tuote jota myydä kalliilla. samanlainen tuote, löytyy yleensä myös kilpailevalta yritykseltä.

Nythän alennetaan perustoimeentulotukea esim. minulta, peruspentiltä joka ei sieluaan suostu varastoduunille myymään, 20-40% Eli jos sain tänä vuonna 2010 n. 420€ kuussa, joka riittää jos osaa leikata menoistaan kokoajan kaikki paitsi ne mitä todella tarvitsee, saattaa jopa jäädä rahaa ostaa tyttöystävälle joululahja...
Ensi vuonna saan kuukaudeksi siis paljon vähemmän, en laske tähän tarkalleen miten paljon sillä alkaisi vain vituttamaan. laskekaa itse. perkel*eee...
Mutta ainakaan vakituiseen työhön en mene. se on periaate jota en riko. jos en edes minä siihen pystyisi, niin ei maailman ihmisväestöllä olisi mitään mahdollisuutta rikkoa nykyinen kehityssuuntamme joka orjuuttaa lähes koko väestön elämästä (ainakin suomalaisväestön elämästä) puolet. jossainpäin mailmaa osataan kuulemma vielä jakaa omaisuus yhteisön kesken. epäilen että ne yhteisöt eivät olisi edes tuhathenkisiä, toivon toista.

Hyvä Luojani,
Toivon nyt internetin välityksellä että ihmiset löytäisivät jokainen sinut omasta sydämestään. Löytäisivät keinon, ja oppisivat toteuttamaan itseään niinkuin todella haluaisivat, jokaisen meidän yhteiseksi HYVÄKSI. Tämän lisäksi toivon voimia ja kaikkea hyvää läheisilleni, ja itselleni tällä polulla jonka sinulta olen saanut, kiitos.
Hyvää ja rauhallista joulua jokaiselle!
Amen.