Ei pakkorokotuslaille

minä vain
Vieras

/ #535 Sikainfluenssarokote

28.12.2010 18:41

En usko sikainfluenssarokotteeseen, enkä mihinkään influenssarokotteeseen. Uskon, että rokotteet heikentävät immuniteettia. En ole vuosiin ollut minkäänlaisessa flunssassa ja olen huomannut, että ne , jotka ovat ottaneet rokotteita, ovat sairastuneet joka tapauksessa johonkin flunssaan paljon minua useammin. Edes iäkkäät vanhempani eivät ole ottaneet minkäänlaista influenssarokotetta ja ovat olleet kymmeniä vuosia huippukunnossa ja ovat edelleen hyvinvoivia. On monia tapoja vahvistaa omaa immuniteettia ja olen itse todennut sen mahdolliseksi muilla tavoin kuin rokotuksin. Otan itse vastuun omasta hyvinvoinnistani ja minulla on mielestäni siihen oikeus. Jokainen saa tietysti tehdä itse valinnan, miten itseään hoitaa: se ei kuulu minulle eikä muillekaan. En tuomitse ketään, mutta kenelläkään ei tule olla oikeutta pakkorokottaa minua eikä ketään muutakaan. Eiköhän yhteiskunnalla ole tärkeämpiäkin asioita hoidettavanaan. Rokotuksin ihmisiä ei kunnossa pidetä, se on varma. Eikö siitä ole jo todisteita riittävästi: ihmiset lääkitään sairaiksi. Montako tervettä ihmistä sinä tunnet?