Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Vieras

/ #105

06.08.2012 19:01

Home on äärettömän vaarallinen ja paha aine! Jo vanhat ihmiset, manan maille menneet, ovat varoitelleet homeen aiheuttamista sairauksista! Talot rakennettiin korkealle ja katto ei saanut vuotaa, asuinhuoneet piti olla lämmitetyt! Tämän päivän talot rakennnetaan ja on rakennettu kymmenien vuosien ajan muovipulloiksi, lisäätään koneellinen ilmanvaihto [ bisnes], kaupunkialueen talot jäävät monttuun, kun katuja nostetaan..Vink vink kaupungin rakennuspäälliköt! Ihmiset sairastuvat, tulee oireita, josta seuraa sairaus, tulee toinen oire, josta seuraa sairaus, tulee kolmas oire ja siitäkin seuraa sairaus.. nykyajan lääketiede selvittää ja kaikki arvot ovat ok.. On länsimaisen lääketietieteen otettava todellakin kanta tähän homealtistussairauksiin, jotta saadaan myös laki ja oikeus tapahtumaan taloudellisiin asioihin. Mietin tässä itsekseni, kun meillä on tämä asuntoministeri, että mikähän hanen toimenkuvansa on..