Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

"Liian herkkä"

/ #118

12.02.2013 09:48

Olen altistunut/allergisoitunut opiskelupaikoissani. Virallisia diagnooseja mm. astma, toistuvat keuhkoputkentulehdukset, munuaistulehdus(viikko sairaalassa), selittämätön suolistotulehdus(taas viikko sairaalassa), munasarjakystiä(leikkaus anestesiassa), kasvain rinnassa, toistuvia kuukautishäiriöitä, krooninen unettomuus, atooppinen iho, "jännitys päänsärky", kemikaaliyliherkkyys, vilja-intoleranssi(aikuisena...), keskittymis- ja muistivaikeudet, keskivaikea masennus... Olen 29-vuotias, ja sairastanut elämästäni yli kolmasosan. Lääkärit keskittyvät vain oireiden hoitoon/peittelyyn, ja painostavat käyttämään mielialalääkkeitä, joista ei ole ollut koskaan mitään apua(kokeiltu on yhtä sun toista...). Kun olen tuonut omat epäilykseni julki terveyskeskuksen lääkärille, minua on kutsuttu mm. paranoidiseksi. Läheisten takia yritän jaksaa vielä elää. Anteeksi, kun olen "syrjäytynyt", ja tulen niin kalliiksi tälle yhteiskunnalle.