Kovemmat tuomiot raiskauksista ja pedofiiliasta!

Vaadimme kovemmat tuomiot raiskauksista, sekä lasten hyväksikäyttäjille.Nykyiset rangaistus tuomiot (EI VOI SANOA TUOMIOIKSI EDES) ovat olleet aina Suomen laissa erittäin vähäpätöisiä. Raiskauksista saa vähemmän tuomiota, kuin esimerkiksi Huumausaineiden hallussa pidosta. Se on kyllä aivan väärin! Raiskauksista-ja insestistuhrille jää pysyvästi haittoja elämäänsä jollakin tavalla ainakin.Toisinkuin esimerkiksi huumausaineiden hallussa pidosta ei jää.Raiskauksista-ja insestistä tekijät saavat yleensä salaisen käsittelyn, pienehkön sakkorangaistuksen ja ehkäpä jotkut saavat tuomionsa suorittaa yhdyskuntapalveluksessa.Pelkkä syytteen nostaminen on uhrille jo henkisesti erittäin kova juttu, saatikka sitten kun on asia edennyt tuomioistuimeen.Sitten lopuksi tuomion vähäinen tuomio turhauttaa uhreja ja saa heidät itsensä tuntemaan häpeää rikoksen tehneille naurettavilla tuomioillaan. Eihän esimerkiksi 300euron ja siihen lisäksi ehdonalainen, sekä uhrin korvaukset ole mikään tuomio!Pelkästään raiskauksesta - pedofiiliasta tuomioiden pitäisi olla suoraan vankeutta. Ilman mahdollisuutta suorittaa tuomionsa yhdyskuntapalveluksessa pelkän pienen sakkorangaistuksen lisäksi.Ei mielestäni ole mikään rangaistus 300euron sakot, vuosi ehdonalaista ja siihen päälle uhrille jokunen tonni. Ihmiset ovat turhautuneita näistä niinsanotuista tuomioista jo syytettä nostaessa, elleivät he muuta mieltänsä jo ennen sitä vaihetta.Uhrit ovat noilla nykyisillä tuomioilla kuin likainen pyykki puhtaan vaatteen vieressä.Uhrit kantavat tavalla tai toisella kyseisen rikoksen aina läpi elämänsä. Prosessi on pelkästään jo henkisesti erittäin raskas asia.! Raiskauksista-ja pedofiiliasta vankeutta!