Opiskelijapalveluiden jatkuvuuden turvaaminen

Savonia-amk:n kuntayhtymä on kilpailuttamassa lounaskahviopalveluita. Meidän opiskelijoiden kannalta se tarkoittaa sitä, että pahimmassa tapauksessa lounaskahvion ylläpitäjä vaihtuu Opistotien kampuksella nykyisestä opiskelijajäsenten omistamasta Kuopion Tekun Opiskelijayhdistys ry:stä johonkin pelkästään liikevoittoa tavoittelevaan yritykseen. Tällä hetkellähän lounaskahviotoiminnasta saatava tulo jää kokonaisuudessaan opiskelijoiden hyödyksi.

Lounaskahviotoiminnan tuotoilla KUTOP on pystynyt tarjoamaan meille opiskelijoille monipuolista opiskelijatoimintaa, hurjasti paljon jäsenetuja sekä opiskelijoiden mieleistä ruokaa ja kahviotuotteita. Lounaan, kahvion, kirjakauppatuotteiden sekä monisteiden hinnat ovat pysyneet edullisina ja meillä on ollut kirjakauppa-monistamopalvelut Opistotien kampuksella sekä KUTOP-kahviopalvelut Technopoliksella.

Me opiskelijat olemme sitä mieltä, että paras mahdollinen valinta lounaskahviopalvelujen ylläpitäjäksi Opistotielle on Kuopion Tekun Opiskelijayhdistys, sillä tahdomme jatkossakin saada yhtä laadukkaita ja monipuolisia palveluita.