Maahanmuuttoon vapautus vuodeksi

Euroopassa suunnitellaan että 4 miljoonalla saisi vapautuksen kiintiöpakolaisista 4 miljoonalla eurolla. http://www.hs.fi/ulkomaat/a1441704730030 Suomella ei mene hyvin, hoidetaan oman kansan asioita ensin.

Vaikka EU maksaisi 3 vuotta suurimmat kulut, tulee laskua Suomeen paljon. Kun 3 vuotta on täynnä, alkaa mittari juosta nopeasti. Väite että ne lähtisi pois kun tilanne rauhoittuu kotimaassansa, sitä ei tule tapahtumaan. Pahin esimerkki on tästä "17-vuotiaasta" lapsesta, iästä löytyy kiistattomat todisteet netistä. Ja tämä valehteli päin naamaa pääministerille.

Jos kaupungit saa nyt vuokratuloja SPR:n maksamana, menee kaikki tulot moneen kertaa 5 vuoden sisällä. 3 vuoden jälkeen 4 miljoonaa on vain muutaman kuukauden säästö.  Suomen resurssit menee jo tähän mennessä tulleisiin pakolaisiin ja elintasopakolaisten hyysäämiseen.

"Pakolaisista" löytyy myös oikeita pakolaisia mutta niiden löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Raja se on kerjäämiselläkin. Suomi ensin.

Jakaa linkkiä seinällänne ja kehottakaa allekirjoittamaan.

Markus Koskelainen    Ota yhteyttä adressin tekijään