NBA-lähetykset takaisin!

Jokaisella suomalaisella pitäisi olla mahdollisuus seurata NBA-otteluita suorina lähetyksinä. Suomi on tällä hetkellä ainoa länsimaa missä NBA:ta ei televisioida ja se on häpeällistä. Koripallo on lajina suuressa nousussa Suomessa, tästä esimerkkeinä maajoukkueen menestys viime karsinnoissa ja Euroopan suursarjoissa pelaava suomalaiset. Junioreilla täytyy olla mahdollisuus nähdä maailman parhaimpien yksilöiden ja joukkueiden otteita.

NBA:n asettamat lupamaksut ovat erittäin korkeat ja selvää onkin ettei ilmaiskanavilla NBA-lähetyksiä voida ainakaan lähitulevaisuudessa esittää,mutta kaikilla suomalaisilla pitäisi pientä kuukausimaksua vastaan olla mahdollisuus otteluita nähdä. Mikäli joku Suomen maksullisista kanavista ottaisi ohjat haltuunsa ja hankkisi luvat näyttää NBA otteluita päivittäin, nähtäisiin myös meillä täällä yhtä suuri NBA-buumi kuin muuallakin maailmassa.

Mikäli olet sitä mieltä että suomalaisella pitäisi olla mahdollisuus nähdä NBA-otteluita, laita nimesi tähän adressiin!