Nurkkatien koulua ei saa lakkauttaa (tämä on v. 2009 adressi!)

[Viimeisin, v. 2011 Nurkkatien ala-astetta puolustava adressi, löytyy osoitteesta: http://www.adressit.com/2011-nurkkatien_ala-asteen_puolesta ]

Me allekirjoittaneet vastustamme Helsingin Puistolan Nurkkatien ala-asteen ja kirjaston lakkauttamissuunitelmia vuodeksi 2012. Nämä molemmat sijaitsevat monitoimitalossa, jossa niiden lisäksi toimii myös päiväkoti ja leikkipuisto. Nurkan monitoimitalo on tullut monelle lapselle tutuksi jo päiväkoti-iästä ja luonut lapsille tutun ja turvallisen kasvu, leikki ja oppimisympäristön. Puistolasta on muutama vuosi sitten lakkautettu myös nuorisotalo ja mikäli nyt Nurkan koulun myötä myös kirjasto lakkautettaisiin, lopettaisi se sadoilta lapsilta, nuorilta ja kaikilta PUISTOLALAISILTA erittäin tärkeän kokoontumis/harrastamis ympäristön. Minkälaisen viestin koulun/kirjaston lakkauttaminen välittäisi lapsillemme ja nuorillemme? "Menkää hengailemaan paikalliseen puistoon"! Tätäkö kaupungin päättäjät lyhytnäköisyydellään haluavat? Alueen muut koulut ovat ilmeisesti tupaten täynnä, joten minne nuo lähes parisataa lasta Nurkan koulusta laitettaisiin opiskelemaan!