Paperiresepti on säilytettävä sähköisen reseptin ohella.

Sähköistä reseptiä  ( eResepti) suunnitellaan ainoaksi reseptimuodoksi 1.1.2017 eteenpäin ( puhelin- tai paperireseptin käyttö on mahdollista, jos tietoliikenneyhteydet eivät toimi. eReseptistä poikkeamisen syy perusteltava). Sähköisen reseptin kanssa on kuitenkin jatkuvia ongelmia. On myös tilanteita, joissa ei ole mahdollisuutta kirjoittaa eReseptiä. Sähköiset asiakastietojärjestelmät ovat haavoittuvaisia. Tietoturvaa ei voi kukaan taata. Sähköisten reseptien uusiminen on hidasta ( lääkärin aikaa hukkaantuu turhaan). Paperiresepti toimii takuuvarmasti ja se tulee säilyttää laillisena reseptimuotona. Se varmistaa, että potilas saa hänelle määrätyt lääkkeet joustavasti, nopeasti, varmasti, riippumatta ulkoisista häiriötekijöistä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Airi Aamuvuori voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö rikkaita verottaa nykyistä enemmän?