Pro Juhanala

Joensuun kaupunginhallitus on 16.5.2011 pitämässään kokouksessa päättänyt äänestyksen jälkeen esittää kaupunginvaltuustolle 30.5.2011 pidettävässä kaupunginvaltuuston kokouksessa Juhanalan koulun lakkauttamista 1.8.2012 alkaen. Nepenmäen koulun kouluyhteistyötoimikunta on laatinut 17.5.2011 vetoomuksen Juhanalan koulun säilyttämiseksi. Vetoomus ja kolme varhaiskasvatus- ja koulutuslautakunnalle aiemmin tänä lukuvuonna toimitettua kannanottoa ovat luettavissa osoitteessa http://nepenkytky.nettisivu.org/.

Vetoomuksen lisäksi Nepenmäen kouluyhteistyötoimikunta kerää kansalaisadressin, jossa vaaditaan Juhanalan koulun säilyttämistä ja alueemme kasvavan koulutarpeen huomioimista. Adressi luovutetaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajalle ennen 30.5.2011 pidettävää kaupunginvaltuuston kokousta, jossa Juhanalan koulun kohtalosta päätetään.

Me allekirjoittaneet vaadimme Juhanalan koulun säilyttämistä entisissä tiloissaan ainakin Nepenmäen yhtenäiskoulun valmistumiseen asti sekä alueen kasvavan koulutarpeen huomioimista.

Adressi suljetaan nyt  ja se luovutetaan Joensuun kaupunginvaltuuston puheenjohtajalle Riitta Myllerille kaupungintalolla tänään klo 16.

Kiitokset kaikille Juhanalan koulun puolesta kantaa ottaneet!

Nettiversioon nimiä kertyi reilut 300 ja paperiversioon lähes 400, joten yhteensä adressin on allekirjoittanut lähes 700 ihmistä 10 vuorokauden kuluessa.

Nepenmäen kouluyhteistyötoimikunta    Ota yhteyttä adressin tekijään