Psykiatrinen pakkolääkitys kiellettävä laissa

Ystävät. Psykiatriassa käytettävien lääkkeiden on todettu aiheuttaneen Suomessa useita kuolemantapauksia niiden käyttöhistorian aikana. Sen lisäksi, että ihmisiä on ennenaikaisesti kuollut mielenterveyden hoidossa käytettävien lääkkeiden haittavaikutuksiin, on huomattavalla osalla lääkkeitä käyttävistä ainakin yksi lääkkeen haittavaikutus kärsittävänään.
_____

Lääkkeen haittavaikutuksia ovat esimerkiksi kipu, tunnottomuus, migreeni, voimattomuus, silmien veto-oireet, kuolaaminen, oksentelu, lihominen jne... Näiden haittavaikutuksien vuoksi potilaalla tulisi olla oikeus kieltäytyä lääkkeestä, jotta hänen terveytensä ei kärsisi vakavista lääkkeen haittavaikutuksista.
_____

Ongelmana tällä hetkellä on se, että psykiatrit kyllä tietävät haittavaikutuksista, mutta kiistävät niiden johtuvan lääkkeestä. Toisinaan taas psykiatrit myöntävät haittavaikutuksen johtuvan lääkkeestä, mutta jatkavat lääkitystä silti. Potilaan täytyy mennä tosi huonoon kuntoon, ennen kuin lääkitystä joka huonon kunnon on aiheuttanut, muutetaan. Tässä adressissa kyse on siis ihmiselämästä ja ihmisen vapauden kunnioittamisesta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Antti Haapakoski voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko Jyrki Kataisen erota?